niedziela, 25 maja 2014

Znowu się spotykamy, blogspocie

Witajcie! Po raz kolejny postanowiłam rozpocząć przygodę z blogowaniem. Tym razem główną tematyką będzie moje Holenderskie życie- obalanie mitów i stereotypów królestwa Niderlandów. Ale to nie wszystko! Przewiduję wpisy poświęcone recenzjom oraz modzie, a zwłaszcza ostatniemu punktowi, bo jak niektórzy z Was zapewne wiedzą, moda od zawsze była i nadal jest moją pasją. Mam nadzieję, że ten blog będzie lepszy od poprzednich i przetrwa dużo dłużej. Dlatego też liczę na Wasze komentarze, które bardzo motywują do dalszego działania! :)

See you soon,
Karolina


8 komentarzy:

  1. Super! Mam kilku znajomych z Niderlandow, chetnie dowiem sie czegos ciekawego!
    Powodzenia w blogowaniu w takim razie!
    Moze mialabys ochote na wspolna obserwacje? Byloby mi bardzo milo!
    <3
    visit me soon on pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Co do obserwowania, to jak najbardziej! 😊

      Usuń
  2. Powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w blogowaniu,zaczyna się bardzo fajnie!:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :)

    http://tinyraspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń