niedziela, 21 września 2014

TMI Tag 40 (Too Much Information)


Hej! Wczoraj minęły cztery miesiące od dnia w którym opublikowałam ostatniego posta. Stwierdziłam, że muszę przerwać milczenie i wrócić do blogowania. W końcu nie na darmo obiecałam sobie, że ten blog przetrwa dużo dłużej od poprzednich. Na początku pragnę przeprosić wszystkich czytelników (których jest niewiele) za nieobecność. Pewnie większość z Was już o mnie zapomniała, ale takie są konsekwencje zwlekania, więc chciałaś to masz, Karolina. Przez trzy ubiegłe miesiące wydarzyło się tyle wspaniałych rzeczy, że aż trudno ogarnąć to wszystko do kupy. Czerwiec. Miesiąc spełnionych marzeń. Czyli 2 kraje, 4 koncerty i poznanie swoich idoli, a to wszystko w jeden tydzień.
W związku z moją długą nieobecnością postanowiłam jakoś rozruszać bloga i dodać skróconą wersję TMI Tag, czyli Too Much Information Tag. Bardzo lubię oglądać/czytać tagi, które umożliwiają bliższe poznanie lubianych blogerek. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

1. Co masz teraz na sobie?
Obecnie mam na sobie szary sweter z Vero Moda oraz zwykłe dresy, również tego koloru.

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana? 
Wydaje mi się, że tak naprawdę naprawdę zakochana nigdy nie byłam.

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Nie.

4. Ile masz wzrostu?
169 cm

5. Ile ważysz?
Szczerze mówiąc nie wiem, bo nie używam wagi, ale wydaje mi się, że coś pomiędzy 52-53kg. 

6. Twoja ulubiona potrawa? 
Spaghetti Bolognese z przesadzoną ilością żółtego sera.

7. Czy masz jakieś tatuaże?
Nie, ale chcę mieć.

8. Czy masz jakiś piercing?
Mam przebite uszy. W lewym uchu mam jedną dziurkę, w prawym dwie.

9. OTP? (One True Pairing)
Ezria, czyli Ezra i Aria z Pretty Little Liars.

10. Ulubiony serial?
Wybór był bardzo trudny, ponieważ oglądam wiele seriali, ale serce podpowiada, że powinnam wybrać Pretty Little Liars. 

11. Ulubiony zespół?
Według mnie, najlepszym zespołem świata jest Thirty Seconds To Mars, ale to tylko moja opinia. Just saying!

12. Czego Ci brakuje?
Poza czasem i rodziną, która mieszka w Polsce raczej niczego.

13. Ulubiona piosenka? 
Aktualnie Beyoncé- Flawless

14. Znak zodiaku?
Bliźnięta.

15. Czego szukasz u partnera?
Przede wszystkim wsparcia i czułości. Odrobiną cierpliwości też bym nie pogardziła!

16. Ulubiony cytat?
Mam dwa ulubione cytaty, mianowicie: "If you are willing to walk the path of a dreamer, then anything is possibly" i  "The less you care, the happier you'll be."


17.  Ulubiony aktor?
Jared Leto, Angelina Jolie

18. Ulubiony kolor?
Szczerze mówiąc, nie mam ulubionego koloru. Kupuję ubrania i inne produkty w odcieniach które w danym momencie pasują mi do całej kompozycji.

19.  Głośna muzyka, czy cicha?
To zależy od nastroju.

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Do swojego pokoju. Szarżuje na tumblrze szukając inspiracji.

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Zazwyczaj 20-40 min, czyli zdecydowanie ZA długo! :)

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Z tym mam zawsze ogromny problem. Nigdy nie mogę zebrać się do kupy. Stoję 10 minut przed lustrem i myślę sobie "What the fuck am I doing?" A co do czasu, to przygotowanie się zajmuje mi 30-35 min.

23. Biłaś się kiedyś?
Nie przypominam sobie takiej sytuacji.

24. TURN ON: Co Cie kręci, co Ci się podoba u płci przeciwnej?
Dobrze ułożone włosy i zadbane paznokcie. ;)

25. TURN OFF: Co Ci się nie podoba u płci przeciwnej?
Odrażający zapach z ust, przepocone ubrania.

26. Powód dla którego dołączyłaś do YT? (w moim przypadku założyłaś bloga)
Chęć dzielenia się wiedzą o życiu w Holandii, pokazanie życia za granicą z perspektywy nastolatki.

27. Czego się boisz?
Insektów!

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Wydaje mi się, że gdy żegnałam się z rodziną przed powrotem do Holandii.

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Nie pamiętam. Jestem osobą która nie lubi, a raczej nie potrafi okazywać uczuć.

30. Co oznacza Twoja nazwa YT? (w moim przypadku nazwa bloga)
Foi et reves, czyli po Francusku wiara i marzenia.

31. Ostatnio przeczytana książka?
"Niebo istnieje, naprawdę" Todd'a Burpo.

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Po raz setny czytam całą trylogię Greya.

33. Co ostatnio oglądałaś (TV)?
Galileo

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Moja mama.

35. Relacja między tobą, a osobą, której ostatnio wysłałaś sms?
Bardzo dobra przyjaciółka.

36. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Bardzo chciałabym zwiedzić Nowy Jork i Londyn.

37. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?
Centrum handlowe.

38. Czy masz crusha?
Tak, ale nie będę tutaj o nim rozmawiać hahaha :)

39. Ostatni raz kiedy kogoś pocałowałaś?
Ooo, dobre pytanie, ale niestety nie mogę sobie tego przypomnieć.

40. Ostatnio, kiedy ktoś Cię obraził?
Nie mam zielonego pojęcia.

41. Kogo tagujesz do zrobienia tego tagu?
Wszystkie osoby które jeszcze go nie zrobiły!



Na dzisiaj to wszystko. Jeśli post Wam się spodobał, dajcie znać w komentarzach. Mam nadzieję, że nie umarliście z nudów!
Do zobaczenia, Karolina. xo

14 komentarzy:

  1. Jeju w końcu! Już myślałam, że całkiem skończyłaś swoją przygodę, a jednak. Tylko teraz pojaw się niedługo, a nie znowu cisza na 4 miesiące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, ja też myślałam, że coś we mnie umarło i już nie zmartwychwstanie, ale na szczęście się myliłam. Nie martw się, tym razem zadbam aby to miejsce miało ręce i nogi. :*

      Usuń
  2. Czekałam, czekałam i sie doczekałam :) Pisz więcej :) xxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz bardzo przepraszam za zwłokę! Będę, obiecuje! :*

      Usuń
  3. Angelina Jolie - w tej kwestii się zgadzamy.=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angela była, jest i będzie moim autorytetem. Nieskazitelna. :)

      Usuń
  4. ło matko, dotrwałam do końca. :p również lubię PPL. :) mam na sobie podobny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie witam w gronie małych, słodkich kłamczuch! :D

      Usuń
  5. Ciekawy tag :) Ja także bardzo lubię spaghetti bolognese :P ale takie domowe, które robię sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zgadzam się z Tobą. Domowe zdecydowanie bije na głowę to z paczki. :)

      Usuń
  6. A jaki tatuaż byś chciała mieć ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam jeszcze pomysłu na wzór, ale chcę żeby był malutki i przede wszystkim skromny. :)

      Usuń