poniedziałek, 13 października 2014

Good morning

Dzień dobry! Pierwszy raz od tygodnia obudziłam się o normalnej porze, co bardzo mnie cieszy, ponieważ codzienne pobudki o 12-13 zaczynały robić się męczące. Lubie, gdy budzą mnie promienie pięknego, jesiennego słońca. W Holandii jest to raczej rzadkie zjawisko o tej porze roku, więc doceniam każdy promyczek. Aktualnie pogoda serwuje nam temperaturę w sam raz na poranny jogging. Koniecznie muszę to wykorzystać! Mam nadzieję, że w tegoroczna jesień przyniesie mniej opadów od poprzedniej. Wrrr, nienawidzę deszczu! Przede mną pracowity dzień. Najwyższy czas dokończyć malowanie poddasza. Poza tym, muszę zabrać się za naukę do wielu sprawdzianów. Szczerze powiedziawszy, nie wiem w co włożyć ręce. Tak wiele rzeczy do zrobienia, tak mało czasu.. Przed chwilą zjadłam przepyszne śniadanie, czyli chleb razowy z serkiem wiejskim i moim ulubionym owocem- awokado. Na marginesie; Czy wiecie, że do świąt Bożego Narodzenia pozostało tylko 71 dni? Przecież przed chwilą był styczeń, powitaliśmy 2014, a już za moment rozpocznie się 2015. Niewiarygodne, jak szybko mija ten rok. 




Macie jakieś plany na dzisiaj? Jeśli tak, to jakie? W każdym razie, życzę miłego dnia! xo

5 komentarzy:

  1. Wygląda smacznie i zdrowo :) u mnie znowu zanosi się na deszcz... Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żebyś wiedziała, że jest smacznie. Dziękuję!

      Usuń
  2. mmm!! Wygląda pysznie <33 czas tak bardzo szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmh, this looks so good! I really like avocado but never tried it on cottage cheese so I should try that in the future ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń