wtorek, 9 grudnia 2014

Co dostałam na Mikołajki?!

Dobry wieczór! Tak jak ostatnio obiecałam dodaję post o prezentach, które dostałam na Mikołajki. Miłej lektury!
No to może zacznę od najpiękniejszej rzeczy jaka tylko mogłaby mi się przytrafić. Piątego grudnia, czyli dzień przed Mikołajkami organizator koncertów Prestige MJM ogłosił, że mój ulubiony zespół Thirty Seconds To Mars znowu zagra koncert w Polsce. Nadal nie mogę w to uwierzyć, bo byłam święcie przekonana, że koncert który dali w Rybniku będzie ich ostatnim koncertem z tego albumu i że pewnie przez dłuższy czas ich już nie zobaczę. A tu bang, niespodzianka. Ósmego kwietnia 2015 roku wystąpią na Ergo Arenie Gdańsk w Sopocie i zgadnijcie kto tam będzie. JA!!!! To będzie mój czwarty koncert Marsów i jednocześnie drugi w Polsce. Radość która w tym momencie ze mnie tryska jest po prostu nie do opisania. Nie mogłam sobie wymarzyć piękniejszego prezentu Mikołajkowego. No dobrze, a teraz przejdźmy do bardziej materialnej części tego posta. W sobotę, 6 grudnia pierwszą rzeczą którą ujrzałam tuż po otworzeniu oczu był nieznany obiekt na mojej szafce nocnej. Okazało się, że jest to torebeczka z prezentami od św. Mikołaja! Gdy ją rozpakowałam ujrzałam 3 produkty znajdujące się na najwyższych pozycjach mojej listy must-have na najbliższe miesiące. Chyba rozumiecie co czułam gdy do mnie dotarło, że w jednej chwili dostałam trzy najbardziej chciane produkty. Pierwszym prezentem jest cudowny Beauty Blender w który od dawna chciałam zainwestować, ale za każdym razem coś mnie powstrzymywało. BB jest różową, innowacyjną gąbeczką w kształcie jajka do wykonywania nieskazitelnego makijażu. Dzięki niej makijaż wygląda naturalnie i utrzymuje się o wiele dłużej. Gąbka nie zawiera lateksu, jest hipoalergiczna, bezzapachowa i ponadto wielokrotnego użytku. Do tej pory używałam pędzli lub jednorazowych gąbek z drogerii, dlatego jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Co do trwałości Beauty Blendera, producent twierdzi, że może wytrwać nawet 6 miesięcy. Zobaczymy, czy rzeczywiście tak jest!



Drugim prezentem jest mgiełka Victoria's Secret! Aaa, jest cudowna! Kolejny anielski płyn do kolekcji. Jest to mgiełka Love Spell o zapachu sakury i brzoskwini. Z tego co wiem, to jeden z najpopularniejszych zapachów Victoria's Secret. Pojemność butelki to standardowo 200 ml. Tak jak już wcześniej wspominałam, przed pierwszym spotkaniem z mgiełkami VS nie przepadałam za słodkimi zapachami, jednak teraz moje zdanie kolosalnie się zmieniło. Pokochałam je do takiego stopnia, że najchętniej kupiłabym wszystkie! Szkoda, że w internecie nie ma przycisku "powąchaj"..



Trzecim i ostatnim prezentem jest podkład Bourjouis Healthy Mix, który był moim grudniowym must-have. Widziałam go na kanałach wielu vloggerek, bądź na blogach, poza tym ma bardzo dobre opinie na forach. Z tego co wyczytałam wynika, że gwarantuje bardzo dobre krycie. Bardzo mnie to cieszy, bo jego cena nie jest bardzo wysoka. Nigdy wcześniej nie stosowałam żadnych produktów kryjących tej marki. Jedyne co przewinęło się w moich rękach to cienie do oczu lub pomadki. Dostałam idealnie dobrany odcień, więc jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi.


Podsumowując: Tegoroczne Mikołajki oraz prezenty otrzymane od "Świętego Mikołaja", za które serdecznie dziękuję, są 100% strzałem w dziesiątkę. Nie mogę się doczekać testowania tych perełek. Oczywiście dam znać jak się sprawdziły. A co Wy znaleźliście pod swoimi poduszkami? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

35 komentarzy:

  1. Ulala, takie prezenty to i ja mogłabym dostawać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podkład Bourjois Healthy Mix, ale zdecydowanie wolę na zimę Flower Perfection, jest troszkę cięższy i mocniej kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam Flower Perfection, ale wydaje mi się, że byłby dla mnie trochę za mocny zwłaszcza, że tak naprawdę nie potrzebuje mocnego podkładu, ale warto wiedzieć o jego istnienu na przyszłość. :)

      Usuń
  3. Świetne prezenty!! Daj znać jak się sprawdza gąbeczka!:)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Niedługo pojawi się recenzja :)

      Usuń
  4. swietne prezenty :) tylko pozazdroscic.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to sama sobie zazdroszcze hahaha! :D

      Usuń
  5. Beauty Blender jest na prawdę świetny!
    Jednak nie korzystaj z niego zbyt długo, potem twój makijaż nie będzie wyglądał tak jak na początku.
    Co do podkładu, to aktualnie z niego korzystam i jestem zbyt bardzo z niego zadowolona.
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz na myśli mówiąc, że nie będzje potem tak jak na początku?

      Usuń
  6. 30STM is one of my favourite bands too! I watched them once in frankfurt and it was a blast!!!
    Really like the beautyblender..gives great effects!!

    What about following each other? I would really love to keep in touch honey!
    I just followed you, would be delighted if you could return the favor!
    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam zbyt dobrze muzyki 30 ale uwielbiam ich za to jak kochaja fanow, jak ich traktuja, ile koncertow robia i jak sie na nich zachowuja!
    Ja na mojego ukochanego Green Daya musiaam czekac 8 lat od ostatniego koncertu a teraz znowu 2 lata i nic o nowej trasie do polski sie nie slyszy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marsi są wspaniałym zespołem. W 2011 zaraziłam się chorobą zwaną Echelonem i do dzisiaj ją w sobie mam. Znam ten ból czekania na koncert ukochanego artysty. Mam nadzieje, że szybko wrócą do Polski!

      Usuń
  8. wow, niezłe prezenty dostałaś ;) wszystkie trzy chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny prezent dostałaś :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To na pewno będzie świetny koncert ;)
    Dostałaś bardzo fajne prezenty tego pierwszego zazdroszczę ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne prezenty. Ciekawa jestem jak się będzie spisywał BB.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jakby BB się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się recenzja. Może Cię jakoś do niego przekonam. :P

      Usuń
  13. zazdroszczę mgiełki, chciałabym ją kiedyś przetestować ;))

    zapraszam ♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne prezenty, napisz jak sprawuję się ta gąbeczka ;d
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?;) Zacznij, a na pewno się odwdzięczę
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszcze mgielki, podobno cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń