poniedziałek, 8 grudnia 2014

Update: Nowe posty, pomysły i święta w Polsce

Hej! Dochodzi północ a ja siedzę z laptopem na kolanach, piję herbatę i staram się nie zwracać uwagi na intensywny zapach domowej wcierki z kozieradki. Od jakiegoś czasu nie mam weny do blogowania. Mam wrażenie, że nie podoba Wam się to co tworze, że moja egzystencja w świecie blogerów nie ma sensu. Przez cały dzień myślałam nad tym miejscem. Przeanalizowałam wszystkie plusy i minusy dzielenia się z Wami kawałkiem mojego życia. Tak wiele razy obiecywałam, że będę publikować posty regularnie, że będę poświęcać Wam więcej czasu. Za każdym razem kończy się to w ten sam sposób- porażką. Chyba jedyne co mi w tym momencie pozostało, to postawienie wszystkiego na jedną kartę i całkowite rzucenie się w wir blogerstwa. Jak to mówi Jared Leto "Try and fail, but never fail to try." 
Jakiś czas temu wspominałam o ideach na nowe notki. One nadal są w mojej głowie, a niektóre  z nich przelałam już na tę internetową kartkę papieru. Wkrótce pojawi się coś, czego jeszcze nigdy tutaj nie było. Zamierzam stworzyć małą serię świąteczną. Jak na razie mogę zdradzić, że nie będą to tylko posty. Poza tym, Boże Narodzenie i Sylwestra spędzę w Polsce! Nie wyobrażacie sobie jak bardzo cieszę się z tego powodu. Nareszcie spotkam się z całą rodziną i spędzę ten czas w gronie najbliższych. Kolejną rzeczą jest fakt, że od 2,5 roku nie widziałam śniegu. Zimy w Holandii bardziej przypominają Polską jesień niż miesiąc Świąt Bożego Narodzenia. Dlatego raczej nie zdziwi Was moja potrzeba prawdziwej, siarczystej zimy z metrowymi opadami śniegu. Teraz pozostało mi tylko trzymać kciuki, aby  do 13 grudnia, czyli dnia mojego przylotu, zima dała znaki życia. W tym tygodniu czeka mnie prawdziwa katorga. Musze napisać wszystkie sprawdziany, które oficjalnie miałabym dopiero za tydzień. A właśnie, w sobotę były Mikołajki! Czy nadal obchodzicie tę tradycje? Jeśli tak, to co dostaliście? Na dniach pojawi się post z moimi prezentami, so stay tuned! Macie już jakieś pomysły na świąteczne prezenty dla najbliższych? Jeśli tak, to jakie? Dzisiaj wybrałam się do centrum w poszukiwaniu czegoś co mogłoby przypaść do gustu mojej rodzinie. Niestety, misja zakończona niepowodzeniem. Chyba będę musiała zaopatrzyć się w prezenty gdy dolecę już do Polski. Swoją drogą, uwielbiam gdy miasto jest już w tym Bożonarodzeniowym klimacie. Szkoda tylko, że nie ma śniegu.. P.S Czy chcielibyście abym od połowy grudnia codziennie dodawała tzw. Vlogmas? Koniecznie napiszcie na dole!


82 komentarze:

  1. Bardzo wciagajacy post. Ja tez zawsze sobie mowie, ze bede pisac posty regularnie, ale zawsze brak mi weny :P
    Zazdroszcze spedzenia swiat w Polsce, ja w kraju bede moze na wakacje :/

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo bym chciała w końcu dodawać je regularnie, zwłaszcza, że blogowanie sprawia mi ogromną przyjemność. Mam nadzieje, że 2015 przyniesie mi więcej wolnego czasu..

      Usuń
  2. Moim św. Mikołajem był kurier z pudełkami 5 par butów :D
    Też mam masę pomysłów co do postów, ale cholernie mało czasu na ich realizację :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło matko! No Ci powiem, zaszalałaś i to ostro! :D

      Usuń
  3. Sama po cichu liczę na to, że w tym roku będą białe Święta :))
    P.S. jesteś prześliczna, na tym zdjęciu wyglądasz jak młoda Angelina Jolie :)

    W wolnej chwili zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez juz tesknie za zima.. jak ogladam zdjecia i widze ten puszek w Polsce to z checia wymienilabym go za te Niemckie +4 st. Ale na szczescie mamy ten przywilej spedzenia w Polsce swiat :)
    Zaobserwowalam i czekam na Vlogmas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że ten puszek stanie się masą śniegu po kolana!

      Usuń
  5. Ja czekam tylko na śnieg ♥
    co powiesz na wzajemną obserwację ? :)
    Odpowiedź u mnie♥
    http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie lubię śniegu i mrozu, aczkolwiek święta bez śniegu to nie święta! :)

    Pytałaś o wzajemną obserwację,m zacznij i daj znać :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za mrozem, ale jak na jakiś czas fajnie jest przenieśc się do Narnii.

      Usuń
  7. ja już zaobserwowałam, liczę na uczciwy rewanż :)

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się steskniłam za zimą :/

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już prawie połowa grudnia, a tu nadal nic. :(

      Usuń
  9. Ciekawy post :)
    Pytałaś o obserwację.Zacznij :)
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tutaj pierwszy raz, ale wystarczyła jedna notka, która mnie urzekła. Akurat ja także mam takie momenty w blogowaniu, kiedy definitywnie się poddaję, ale jednak po jakimś czasie przychodzi jakaś energia i siła znikąd, która mi pozwala iść dalej i kontynuować to co już zaczęłam. Nigdy się nie poddawaj tylko staraj się znaleźć w sobie motywację i chęć do działań :) Jeśli chodzi o Vlogmas to ciekawy pomysł, więc jestem jak najbardziej za :)

    Blog dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za motywacje. Na pewno się przyda!

      Usuń
  11. ciekawy post ;)

    może wspólna obserwacja?
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja rodzina nie obchodzi Mikołajek :( Za to są większe prezenty na Boże narodzenie!

    just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i fajniej, bo potem dostaniesz coś konkretnego :)

      Usuń
  13. Od ostatniego czasu piszę posty regularnie, po pewnym czasie to wchodzi w krwi :)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby fajnie gdyby mi również "weszło w krew". :)

      Usuń
  14. super blog :) pisałaś u mnie o wspólnej obserwacji ja już ;)
    http://mestyleandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszce ze mieszkasz w holandii :))
    Na wschodzie polski juz sypie snieg jak zly wiec moze akurat trafisz ;P
    pisalam o obserwacji, ja bardzo chetnie :)

    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się świetnie składa, bo ja kieruje się na wschód, w dokładniej na Lubelszczyznę. :D

      Usuń
    2. W Lublinie było dziś +8 stopni i 0 śniegu :) Obserwuję*

      Usuń
  16. Twój styl pisania jest tak cudowny, że nawet bez twojej propozycji wspólnego obserwowania i tak kliknęłabym w ten niebieski pasek. Nie poddawaj się, pisz dalej, jak najczęściej :D. Pozdrawiam!
    http://everythingandcooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, nie wiem co powiedzieć. Dziękuję baaaardzo! :*

      Usuń
  17. Masz bardzo dobry styl pisania, czytam notkę niczym książkę, wciąga :D to chyba atut twojego bloga :)
    obserwuję ;3

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze tego typu bardzo motywują. Serdecznie dziękuję! :*

      Usuń
  18. REWELACYJNIE PISZESZ!
    Bardzo mnie zaintrygowałaś tym świątecznym pomysłem, aż doczekać się nie mogę. W Polsce na śnieg w te święta też masz marne szanse, ale może szczęście Ci dopisze :d
    Obserwuję, dodałam Twojego bloga także do swoich CZYTANYCH, by wiedzieć na bieżąco co u Ciebie słychać. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko. Zapraszam serdecznie do siebie http://cieszymordkaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie no. Codziennie milion razy sprawdzam prognozy pogody i są jakieś szanse. Mam nadzieje, że w tym roku zima nas znowu zaskoczy. :D

      Usuń
  19. A mi się bardzo podoba u Ciebie i na pewno jeszcze tu wrócę. Widać, że notki są od serca, a nie kilka krótkich zdań ;) U mnie Mikołajki już są łączone z prezentami pod choinkę i dopiero na Wigilię dajemy sobie upominki.. W tym roku królują kosmetyki, dla każdego z rodziny i dla przyjaciółek mam mały drobiazg ;)
    Zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji ;)
    www.perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i lepiej, bo szanse na otrzymanie czegoś porządnego są dużo większe. Dziękuję bardzo!

      Usuń
  20. fajny post ! świetny blog! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Na Mikołajki dostałam od ukochanego ptasie mleczko ;p + prezent od pewnej blogerki :) Ja śniegu nie chcę ;p Ja śniegu troszkę bym chciała, ale na krótko ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Na zdjęciu w poście jesteś podobna do Angeliny Jolie, ;) rzeczywiście masz fajny styl pisania , życzę aby "pióro"zawsze było tak lekkie, pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://metheluckygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, już nie pierwszy raz słyszę, że jestem do niej podobna. Zastanawiam się tylko co takiego we mnie ją przypomina. Serdecznie dziekuję za motywacje!

      Usuń
  23. Życzę powodzenia na sprawdzianach, ładne zdjęcie :)

    Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super fotka - pięknie wyglądasz! Zapraszam do mnie i wspólnej obserwacji, jeśli zechcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mogę powiedzieć że mam ten sam problem z blogowaniem i podzielam Twoje zdanie na temat rzucenia się w wir blogerstwa, sama powinnam to robić skrupulatniej, mam nadzieję że wraz z nowym rokiem będzie coraz lepiej :) co do śniegu to niepewna kwestia ale mam nadzieję że w tym roku spadnie i utrzyma się do świąt, w końcu nic nie jest tak klimatyczne w święta :) obserwuję i będę wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietnie piszesz posty, sa ciekawe i dobrze sie je czyta:)
    Sliczne zdjecie. ;3

    Zapraszam na konkurs! c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/konkurs-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  27. nie jesteś sama! ja dopiero powoli się rozkręcam, a już mi brak czasu na jakikolwiek post na blogu :) ważne jest, aby się nie poddawać :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nie poddawać.. Chyba muszę to sobie napisać na czole. :)

      Usuń
  28. świetny blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię białe święta :) Szkoda, że nie udało Ci się wybrać prezentów, bo może znalazłabyś coś fajnego, czego w PL nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam. Myslę, że w Polsce znajde coś fajniejszego. :P

      Usuń
  30. Uwielbiam czytac twe posty. Świetny post*-* Obserwacja za obserwacje? Zacznij a napewno się odwdzięczę :* + przeczytaj mój post mam tam mały konkursik który wzmocni twego bloga <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Cieszę się, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  32. Serdecznie zapraszam do udziału w świątecznym konkursie na naszym portalu SilesiaYoung!
    Ciepło pozdrawiamy :)
    http://silesiayoung.pl/swiateczny-konkurs-2#.VI3hpcmH9ZA

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuje
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2014/12/fryzurki.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli wczoraj się nie dodało, to dziś spróbowałam jeszcze raz ( mialam wczoraj problem z internetem)

      Usuń
  34. piekna! powodzenia!
    udanych swiat :)
    wez udzial w najlepszym konkursie swiatecznym na moim blogu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. zawsze kochalam swieta w sniegu niestety odkad mieszkam na sardynii lipa zero sniegu zero mrozu :(
    dziekuje za obserwacje z przyjemnoscia rewanzuje :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/camel-coat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAA! Zazdroszcze Ci tej Sardynii! Szkoda, bo tu taka pogoda ni z gruchy ni z pietruchy. :(

      Usuń
  36. u nas też nie ma śniegu, więc ciekawe, czy go tu zobaczysz:P mimo to- wesołych swiat:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też obserwuję :) i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczna <3 Bardzo podoba mi się twój blog i też zaobserwowałam! Będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  39. Spokojnie czytałam Twoje posty wstecz i powiem Tobie że ciekawe prowadzisz bloga, interesująco :) Ja również ostatnio nie mam weny na blogowanie może z racji tego że mam mało czasu na cokolwiek :)
    Pozdrawiam i obserwuję!:)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana, u mnie z tą systematycznością tez było różnie, nie ma co się łamać, najważniejszy, aby blogowanie sprawiało Ci radość i przyjemność, a wtedy i czytelnicy się pojawią i wszystko jakoś ułoży się właściwymi torami :) Bo na siłę pisać, to nie ma sensu...
    Także głowa do góry i powodzenia Ci życzę :)
    A święte spędzone w gronie najbliższych są najważniejsze :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  41. A u nas niestety tylko można sobie pomarzyć o białych świętach... szkoda, bo one tworzą wspaniały klimat...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  42. ale piękna a u mnie jeszcze do jutra trwa konkurs w którym można wygrać zestaw naturalnych kosmetyków o wartości 150 zł ;) https://www.facebook.com/klauditte. Recenzje oraz ich działanie możesz odnaleźć u mnie na blogu !
    buziaki kochana !

    OdpowiedzUsuń
  43. Dopiero zaczynam zajrzyj prosze :)
    obserwujemy ? :3

    OdpowiedzUsuń
  44. swietnie wygladasz, podobna do angeliny jolie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja kocham jarmarki w miastach :)

    OdpowiedzUsuń
  46. z tą weną jest różnie, czasem mam w głowie mnóstwo pomysłów, ale czasu brak na pisanie :) a potem jak czas jest, to w głowie pustka ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja dopiero zaczynam pracowac bardziej nad moim blogiem :)
    Obserwuje :*
    I jeśli byś chciała to zapraszam do mnie. http://kasiakinga19.blogspot.com/2015/01/sklep-mergpl.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  48. u mnie obecnie piękna wiosna tej zimy ;)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń